Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос към хората с климатроници ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
    Ми и ти имаш нужда от ремонт значи. Моята ако я сложа на 30 и трябва да се събличам вътре.
    в града е ок, но на извънградско с неработеща клапа за външен въздух - т.е постоянно отворена, влиза доста повече студено! Иначе в града - да достатъчно топли и на 29 . Иначе за ремонт си ми е клапата, ама...


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
      в града е ок, но на извънградско с неработеща клапа за външен въздух - т.е постоянно отворена, влиза доста повече студено! Иначе в града - да достатъчно топли и на 29 . Иначе за ремонт си ми е клапата, ама...


      24 - 25 градуса на таблото максимум, няма разлика в града или извън. Не е проблема във влизащия въздух (помисли само колко път изминава и колко врътки докато мине през вентилатора) и отворената клапа тя зимата си е съвсем отворена дори и да е работеща. Бих предлоложил че някоя от другите не затваря плътно и въздуха не минава през радиаторчето на парното или самото то е затлачено.
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
        24 - 25 градуса на таблото максимум, няма разлика в града или извън. Не е проблема във влизащия въздух (помисли само колко път изминава и колко врътки докато мине през вентилатора) и отворената клапа тя зимата си е съвсем отворена дори и да е работеща. Бих предлоложил че някоя от другите не затваря плътно и въздуха не минава през радиаторчето на парното или самото то е затлачено.
        в какво се състои профилактиката? какво се разглобява?


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #19


          За радиаторчето лесно. Болезнено известния кран и изходящия маркуч са долу зад черния капак. Моторчетата на другите клапи са над тях и без махане на централната конзола не става. Но нека си дадат мнението и професионалистите
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #20
            Аз имам друго питане за климатроника - при мен почти след всяко палене се ресетва климароника и започва работа ан 24 градуса! Това ме дразни доста, до преди няколко месеца не беше така, но сега след почти всяко палене, не продължава както съм го оставил преди гасенето, ами тръгва на 24 градуса и авто режим на перката! Идеи?


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
              Аз имам друго питане за климатроника - при мен почти след всяко палене се ресетва климароника и започва работа ан 24 градуса! Това ме дразни доста, до преди няколко месеца не беше така, но сега след почти всяко палене, не продължава както съм го оставил преди гасенето, ами тръгва на 24 градуса и авто режим на перката! Идеи?
              изгорял бушон и не идва постоянно захранване
              мисля, се случваше когато изгори бушона за осветлението в купето

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                изгорял бушон и не идва постоянно захранване
                мисля, се случваше когато изгори бушона за осветлението в купето
                ами не съм забелязал нещо друго по ел. системата да не работи - някаква друга идея. Става така - оставям го или изключен или на 30 градуса да кажем. При подаване на контакт след това пак си е нили изключен или на 30 градуса, но след като запаля тръгва на авто на перката и 24 градуса, като след свален акумулатор...да пада много напражението откъм акумулатора и затова да се ресетва контрола на климатроника, но щях да го усетя и по другите удреди.... другото е ако има някой електролитен кондензатор на платката на климатроника и той да е здал и това да ебава нещата?


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #23
                  така както го описваш, е точно от слаб акумулатор

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                    така както го описваш, е точно от слаб акумулатор
                    И аз за нещо такова си мисля... Виж как са ти клемите на акумулатора (поразмести кабелите и ги стегни ) - с лош контакт ми се е случвало при голяма консумация да се "губи" целият ток за секунда...
                    Last edited by Wolfy; d.m.y г., 11:48.
                    Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
                    Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
                    Thank you, VFTI, thank you!

                    Comment


                    • #25


                      ако и радиото ти губи настройките на станциите значи найстина изчезва тока за малко
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #26
                        Ако е сменяно кранчето на парното,има вариант да е презацепен лоста за управление.
                        Аlfa 164 Super 2.5TD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Wolfy Покажи съобщение
                          И аз за нещо такова си мисля... Виж как са ти клемите на акумулатора (поразмести кабелите и ги стегни ) - с лош контакт ми се е случвало при голяма консумация да се "губи" целият ток за секунда...
                          клемите ще ги ослушам, да!

                          Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                          ако и радиото ти губи настройките на станциите значи найстина изчезва тока за малко
                          радиото не губи! иначе определено бих се замислил за акумулатора.

                          Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                          Ако е сменяно кранчето на парното,има вариант да е презацепен лоста за управление.
                          това предстои да се сменя
                          Last edited by Furious 155; d.m.y г., 16:49.


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #28
                            Само да попитам .
                            Дали има нещо общо слабия акумулатор/доста е дърт вече/ с това ,че като си пусна ксенона ми изчезват половината радио станции?
                            ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                            Renault Megane II Grand Tour-2004г

                            Comment


                            • #29
                              А-хаможеш да си сигурен ,че не само на радиото му се разказва играта
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment


                              • #30
                                Имам едно питане във връзка с панела на климатроника, и рекох да ползвам темата на Мариян ако няма против. От известно време подсветката на панела не ми работи. Работи само за екранчетата на вентилатора и на градусите, но не и на бутоните. Свалях го, проверих буксите и позатегнах крушките отзад и йок! Малко съм скаран с тоците, да си няма специален бушон за това, или е нещо друго. Ако е изгоряла само една крушка например не би следвало нито едно от копчетата да не е осветено, нали?
                                2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                                ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X