If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ми и ти имаш нужда от ремонт значи. Моята ако я сложа на 30 и трябва да се събличам вътре.
в града е ок, но на извънградско с неработеща клапа за външен въздух - т.е постоянно отворена, влиза доста повече студено! Иначе в града - да достатъчно топли и на 29 . Иначе за ремонт си ми е клапата, ама...
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
в града е ок, но на извънградско с неработеща клапа за външен въздух - т.е постоянно отворена, влиза доста повече студено! Иначе в града - да достатъчно топли и на 29 . Иначе за ремонт си ми е клапата, ама...
24 - 25 градуса на таблото максимум, няма разлика в града или извън. Не е проблема във влизащия въздух (помисли само колко път изминава и колко врътки докато мине през вентилатора) и отворената клапа тя зимата си е съвсем отворена дори и да е работеща. Бих предлоложил че някоя от другите не затваря плътно и въздуха не минава през радиаторчето на парното или самото то е затлачено.
24 - 25 градуса на таблото максимум, няма разлика в града или извън. Не е проблема във влизащия въздух (помисли само колко път изминава и колко врътки докато мине през вентилатора) и отворената клапа тя зимата си е съвсем отворена дори и да е работеща. Бих предлоложил че някоя от другите не затваря плътно и въздуха не минава през радиаторчето на парното или самото то е затлачено.
в какво се състои профилактиката? какво се разглобява?
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
За радиаторчето лесно. Болезнено известния кран и изходящия маркуч са долу зад черния капак. Моторчетата на другите клапи са над тях и без махане на централната конзола не става. Но нека си дадат мнението и професионалистите
Аз имам друго питане за климатроника - при мен почти след всяко палене се ресетва климароника и започва работа ан 24 градуса! Това ме дразни доста, до преди няколко месеца не беше така, но сега след почти всяко палене, не продължава както съм го оставил преди гасенето, ами тръгва на 24 градуса и авто режим на перката! Идеи?
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Аз имам друго питане за климатроника - при мен почти след всяко палене се ресетва климароника и започва работа ан 24 градуса! Това ме дразни доста, до преди няколко месеца не беше така, но сега след почти всяко палене, не продължава както съм го оставил преди гасенето, ами тръгва на 24 градуса и авто режим на перката! Идеи?
изгорял бушон и не идва постоянно захранване
мисля, се случваше когато изгори бушона за осветлението в купето
изгорял бушон и не идва постоянно захранване
мисля, се случваше когато изгори бушона за осветлението в купето
ами не съм забелязал нещо друго по ел. системата да не работи - някаква друга идея. Става така - оставям го или изключен или на 30 градуса да кажем. При подаване на контакт след това пак си е нили изключен или на 30 градуса, но след като запаля тръгва на авто на перката и 24 градуса, като след свален акумулатор...да пада много напражението откъм акумулатора и затова да се ресетва контрола на климатроника, но щях да го усетя и по другите удреди.... другото е ако има някой електролитен кондензатор на платката на климатроника и той да е здал и това да ебава нещата?
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
И аз за нещо такова си мисля... Виж как са ти клемите на акумулатора (поразмести кабелите и ги стегни ) - с лош контакт ми се е случвало при голяма консумация да се "губи" целият ток за секунда...
И аз за нещо такова си мисля... Виж как са ти клемите на акумулатора (поразмести кабелите и ги стегни ) - с лош контакт ми се е случвало при голяма консумация да се "губи" целият ток за секунда...
Имам едно питане във връзка с панела на климатроника, и рекох да ползвам темата на Мариян ако няма против. От известно време подсветката на панела не ми работи. Работи само за екранчетата на вентилатора и на градусите, но не и на бутоните. Свалях го, проверих буксите и позатегнах крушките отзад и йок! Малко съм скаран с тоците, да си няма специален бушон за това, или е нещо друго. Ако е изгоряла само една крушка например не би следвало нито едно от копчетата да не е осветено, нали?
Comment